میناکاری اصفهان

ساخت وبلاگ

گلدان مس و پرداز هنر دست استادکاران مینای اصفهان است. مس و پرداز اصفهان از هنرهای دستی مورد سلیقه عموم علاقه مندان به صنایع دستی ایرانی می باشد. گلدان 16 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل از جمله محبوب ترین محصولات هنر مس و مینای نصف جهان است. با توجه به قیمت مس و پرداز شما می توانید براحتی برای هدیه به دیگران از این ظروف زیبا بهره ببرید. ماندگاری ظروف مس و پرداز از جمله دلایل استفاده برای هدایای تبلیغاتی میناکاری است. ظروف مس و مینا کاری در تمام شهرهای کشور با هر آب و هوایی (هوای شرجی شهرهای شمالی و جنوبی) بدون هیچ مشکلی فابل استفاده است. خرید محصولات صنایع دستی اصفهان از سراسر کشور بصورت آنلاین از طریق اینترنت امکان پذیر است. ارسال فوری محصولات به سراسر کشور همه روزه از فروشگاه وجود دارد.

گلدان 16 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل گلدان 16 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل

جنس زیر ساخت گلدان های مس و مینا از فلز مس مرغوب می باشد که توسط دستان هنرمند استادکار نقاشی می گردد. بر روی گلدان لایه ایی از پلی استر کشیده می شود تا براقیت بیشتری داشته باشد. رنگ های استفاده شده بر روی گلدان با آب پاک نمی شوند. ارتفاع این گلدان 16 سانتی متر است که در جعبه ایی مخملی (جیر) با ابعاد ۷٫۵*۸٫۵*۱۸ قرار گرفته. نقاشی گلدان صراحی مس و پرداز 16 سانتی متری می تواند با طرح های دیگری نیز باشد.

گلدان مس و پرداز گلدان مس و پرداز

گلدان صراحی 16 مس و پرداز اصفهان می تواند گزینه بسیار خوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی میناکاری باشد. داشتن باکس یکی از دلایل آن است چرا که براحتی کادو شده و حمل آن آسان است. از جمله دلایل دیگر آن همه پسند بودن گلدان مس و مینا , امکان درج لوگو و آرم سفارشی شرکت ها و ارگان های مورد نظر است. جعبه های مخمل در رنگ های سرمه ایی و مشکی تولید شده تا تضاد رنگ زیبایی با محصولات صنایع دستی مینا داشته باشد.

مس و پرداز اصفهان مس و پرداز اصفهان

امروزه بدلیل استفاده همگانی از اینترنت خرید ظروف میناکاری و بطور کلی صنایع دستی از همه جا امکان پذیر است. فروش ظروف مس و مینا در تهران و سایر شهر های کشورمان نشان از همه پسند بودن این هنر دارد. فروشگاه های مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که از کارگاه های اصفهان تغذیه می شوند و البته مشتریان از طریق فروشگاه آنلانین صنایع دستی نیز می توانند بصورت مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط باشند. ما خرید عمده محصولات صنایع دستی با قیمت های ارزان را برای هدایای تبلیغاتی را پیشنهاد می کنیم.  

قیمت مس و پرداز قیمت مس و پرداز

هنرهای دستی ایرانی از نمادهای فرهنگی کشورمان می باشند. احترام به این هنرها احترام به سنت های مردم کشورمان است. حمایت از صنایع دستی کشورمان پیش زمینه رونق اقتصادی و شکوفایی فرهنگی است. ایجاد اشتغال برای جوانان , همچنین ایجاد انگیزه برای گسترش این صنایع در پرتو تصمیمات دلسوزانه مسئواین امکان پذیر است. برنامه ریزی صحیح در زمینه توریسم و صنایع دستی موارد مشترک در بین کشورهای پیشرفته دنیاست.

هدایای تبلیغاتی میناکاری هدایای تبلیغاتی میناکاری

مس و مینا کاری مس و مینا کاری

شناسه محصول: 901517

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : گلدان 16 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 276 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 21:42

گلدان مس و نقاشی پرداز اصفهان طراحی شده توسط هنرمندان با ذوق ایرانی است. ظاهر زیبای گلدان 20 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل باعث شده تا مورد توجه اکثر سلیقه ها قرار گیرد. ظروف دست ساز مس و پرداز اصفهان هم ارزش فرهنگی و هم ارزش مالی دارند. رنگ های استفاده شده در طراحی گلدان مس و پرداز به شما امکان میدهد تا بتوانید آنها را در انواع ویترین های دکوری قرار دهید. هنر استفاده شده در نقاشی پرداز گلدان میناکاری اصفهان توسط میناکاران بر روی انواع ظروف مینا قابل اجراست. نقوش بکار رفته در طراحی ها الهام گرفته از طرح های قدیمی سنتی ایرانی است. با توجه به قیمت محصولات لوکس خارجی قیمت مس و پرداز اصفهان ارزان و خرید ان برای مشتریان فروشگاه از سراسر کشور امکان پذیر است.

گلدان 20 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل گلدان 20 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل

جنس زیرساخت گلدان مس و نقاشی پرداز از فلز مس می باشد که توسط دستان هنرمند استاد نقاشی شده. گلدان مس و پرداز با جعبه مخمل را براحتی می توان به دیگران هدیه داد. ارتفاع گلدان 20 سانتی متر و ابعاد جعبه آن 10*10*22 سانتی متر است. وزن گلدان به همراه باکس مخمل در حدود 740 گرم است. جعبه مخمل (جیر) حس لطافت بیشتری به محصول داده و تضاد رنگ آن با رنگ های شاد مس و پرداز حس بسیار خوبی به شما می دهد.  

گلدان مس و نقاشی گلدان مس و نقاشی

جنس جعبه از چوب است که با پارچه ایی مخملی (جیر) پوشیده شده بر روی سطح بالای آن شیشه کار شده تا گلدان داخل آن از بیرون قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از بازشدن ناگهانی جعبه بر روی درب آن ضامنی تعبیه شده. در صورتی مه بخواهید از گلدان صراحی مس و پرداز (20 سانتی) برای هدیه به دیگران استفاده گنید براحتی می توانید آن را کادو نمائید. گلدان مس و پرداز اصفهان بسیار زیبا ست و قابل استفاده برای انواع هدایای تبلیغاتی میناکاری است.

مس و پرداز اصفهان مس و پرداز اصفهان

محصولات نفیس صنایع دستی مس و مینا با نقاشی پرداز ماسب برای جهیزیه نوعروسان می باشد. انواع ظروف مورد نظر شما می تواند با قیمت های ارزان زینت بخش ویترین عروس خانم ها گردد. سایز گلدان 20 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل بگونه ایی است که در انواع ویترین و دکورهای اداری و شخصی قابل استفاده است. قیمت مس و پرداز نسبت به ظروف لوکس خارجی ارزان تر و ظاهر ان زیباتر است.  

گلدان مس و پرداز گلدان مس و پرداز

صنایع دستی اصفهان از جمله گنجینه های هنری کشورمان است که هنوز از ظرفیت های بالقوه آن استفاده نشده. این موضوع در مورد هنرهای دستی سایر نقاط کشورمان نیز صادق است. برنامه ریزی هوشمندانه در این زمینه می تواند روزنه ایی به بازار های جهانی باشد. تا هم به رونق اقتصادی کشورمان کمک کند و هم فرهنگ ایرانی را به دیگر فرهنگ های دنیا معرفی نماید. ایجاد اشتغال برای جوانان از جمله موارد قابل مشاهده در این زمینه می باشد.

گلدان میناکاری اصفهان گلدان میناکاری اصفهان

قیمت مس و پرداز قیمت مس و پرداز

شناسه محصول: 901516

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : گلدان 20 سانتی مس و پرداز با جعبه مخمل, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 281 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 21:31

رومیزی ترمه هاشمی را می توان از کاربردی ترین محصولات مورد علاقه بانوان دانست. ظاهر زیبای رومیزی ترمه ابریشمی هاشمی طرح یاقوت به شما امکان می دهد از آن در انواع دکوراسیون های منزل برای کاربردهای مختلف استفاده گردد. ترمه هاشمي اصل یزد یکی از شناخته شده ترین ترمه های اصیل ایرانی است. خرید ترمه در تهران و سایر شهرهای کشورمان بصورت آنلاین انجام می شود. رومیزی ترمه مربع می تواند به عنوان بقچه برای نگهداری پارچه و لباس های شما استفاده گردد. فروشگاه ترمه هاشمی ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات پارچه ترمه به سراسر کشور است. رنگ قرمز ترمه هاشمی طرح یاقوت مورد پسند بسیاری از خانم های با سلیقه ایرانی است. این بقچه نفیس آستر دوزی شده تا برای جهیزیه نو عروسان نیز مناسب باشد.

رومیزی ترمه ابریشمی هاشمی طرح یاقوت رومیزی ترمه ابریشمی هاشمی طرح یاقوت

جنس رومیزی مربع هاشمی از نخ ویسکوز مرغوب یا همان ابریشم مصنوعی است. در این بقچه 12 رنگ مختلف استفاده شده که زیبایی ویژه ایی به رومیزی بخشیده. ابعاد آن 100*100 با اختلاف چند سانتی متر در هر محصول است همچنین وزن آن در حدود 750 گرم است. استفاده طرح های سنتی در بافت رومیزی مربع حس اصالت بیشتری به آن داده. شناسنامه دار بودن محصول از محاسن آن است که نشان از اصل بودن کالا دارد.  

رومیزی ترمه هاشمی رومیزی ترمه هاشمی

در بسیاری خانه های ایرانی پارچه های ترمه در موارد مختلفی مانند رومیزی و بقچه استفاده می شود. از این پارچه های آستر دوزی شده برای جهیزیه نوعروسان نیز استفاده می شود. آستر تافته و لایچسبی همراه قیطونی زیبا مکمل پارچه ترمه طرح یاقوت شده تا بتوان از آن در هر جایی بهره برد. خرید رومیزی ترمه هاشمی برای علاقه مندان به هنرهای ایرانی از هر کجای ایران در کمترین زمان امکان پذیر است.  

ترمه هاشمي اصل یزد ترمه هاشمي اصل یزد

رنگ قرمز ترمه هاشمی طرح یاقوت زیبایی خاصی به آن داده . نمایندگی ترمه هاشمی در اصفهان ارائه دهنده محصولات زیبای ترمه هاشمی با کیفیت و قیمت مناسب است. رومیزی ترمه اصفهان همان پارچه های ترمه یزد می باشد که در کارگاه های نصف جهان آستر کشی و بعضا برخی از آنها سرمه دوزی می شود. نتیجه کار گروهی هنرمندان یزد و اصفهان پیشکشی به علاقه مندان هنرهای دستی ایرانی در سراسر دنیاست.

خرید ترمه در تهران خرید ترمه در تهران

ارج نهادن به هنرهای دستی ایرانی احترام به پیشینه فرهنگی و سنت های کشورمان است. هنرمندان زیادی در سراسر ایران هستند که آثارشان در سطح جهانی ارزش دارد و بایستی با برنامه ریزی صحیح از این ظرفیت های شناخته نشده بهره برد. با توجه به اشتراکات فرهنگی بسیاری از این هنرهای دستی در کشورهای دیگر نیز قابل استفاده می باشند. ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی نتیجه نگاه مدیریتی به مقوله صنایع دستی است.  

رومیزی ترمه مربع رومیزی ترمه مربع

فروشگاه ترمه هاشمی فروشگاه ترمه هاشمی

  شناسه محصول: 901515

بازار مینا      BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : رومیزی ترمه ابریشمی هاشمی طرح یاقوت, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 295 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 21:26

گلدان مليله كاري شده سایز 2 یکی از نفیس ترین محصولات صنایع دستی نصف جهان است. در صورتی که شما بخواهید از گلدان ملیله کاری اصفهان برای هدیه به دیگران بهره ببرید ما به شما گلدان ملیله کاری 20 سانتی با جعبه مخمل را پیشنهاد می کنیم. خرید ظروف نقره بدلیل گران بودن برای همه امکان پذیر نیست ولی با توجه به ارزان بودن قیمت گلدان ملیله کاری و داشتن زیبایی ظروف نقره , از این محصولات استقبال زیادی صورت گرفته. خرید گلدان ملیله کاری برای مناسبت های مختلف پیشنهاد می شود. شما با گرفتن یک کاغذ کادو به سادگی می توانید هدیه ایی شکیل و ارزنده برای دیگران داشته باشد. علاوه بر اصفهان ملیله کاری در تهران و سایر شهرهای مختلف کشورمان نیز شناخته شده و سفارش آن بسادگی چند کلیک انجام می گیرد.  

گلدان ملیله کاری 20 سانتی با جعبه مخمل گلدان ملیله کاری 20 سانتی با جعبه مخمل

جنس زیرساخت گلدان های ملیله کاری از فلز مس می باشد. مفتول های باریک مسی به شکل طرح های سنتی درآمده و در کنار یکدیگر الگوی اصلی گلدان ملیله را شکل می دهند. سپس استادکار آنها را به همدیگر لحیم کرده و پس از پرداخت آبکاری نقره می شوند. برای جلوگیری از سیاه شدن بر روی آنها لایه ایی از پلی استر کشیده می شود. ارتفاع گلدان ملیله کاری 20 سانتی متر است. ابعاد جعبه آن 10*10*22 سانتی متر است.  

گلدان مليله كاري گلدان مليله كاري

جعبه دار بودن گلدان ملیله کاری از دلایل بسیار خوب برای خرید ظروف مشخصی از صنایع دستی است. چرا که براحتی قابل حمل و هدیه دادن به دیگران است. جنس جعبه از چوب بوده که با پارچه ایی مخملی (جیر) روکش شده. روکش پارچه ایی حس لطافت بیشتری به جعبه می دهد. در سطح بالای جعبه از شیشه استفاده شده تا براحتی محتویات داخل جعبه قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از باز شدن ناگهانی جعبه ضامنی بر روی درب آن تعبیه شده. گلدان مدادی پایه ملیله کاری سایز 2 با جعبه مخمل گزینه مناسبی برای هدایای تبلیغاتی صنایع دستی می باشد.

قیمت گلدان ملیله کاری قیمت گلدان ملیله کاری

شما می توانید انواع پلاک و لوگوهای تبلیغاتی خود را بر روی گلدان ملیله کاری با جعبه مخمل بچسبانید و آن را برای هدیه سازمانی و شرکتی با تیراژ بالا آماده سازید. گلدان ملیله کاری 20 سانتی قابل استفاده در ویترین های سنتی و مدرن منازل می باشد. چند شاخه گل طبیعی و یا مصنوعی درون گلدان , حس بسیار خوبی به میهمان های شما خواهد داد. بر خلاف ظاهر ظریف ملیله کاری , ظروف ملیله از استحکام بسیار خوبی برخوردار می باشند.

خرید گلدان ملیله کاری خرید گلدان ملیله کاری

فروشگاه ملیله کاری با ارائه صنایع دستی ایرانی نقش موثری در رشد اقتصادی خواهد داشت. البته هرچند تاثیر این فروشگاه ها بصورت تکی زیاد نیست ولی حمایت از کلیه کالای های ایرانی و صنایع دستی می تواند تاثیر قابل توجهی در اقتصاد کشور داشته باشد. افراد زیادی هم در منزل و هم در کارگاه های کوچک مشغول به فعالیت در زمینه صنایع دستی هستند , ارائه محصولات تک تک آنها به بازار در چرخه اقتصاد خانواده ها و تک تک افراد تاثیر مثبتی دارد.

ملیله کاری در اصفهان ملیله کاری در اصفهان

ملیله کاری در تهران ملیله کاری در تهران

  شناسه محصول: 901514

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : گلدان ملیله کاری 20 سانتی با جعبه مخمل, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 267 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 21:08

گلدان ملیله کاری اصفهان ظرافت و زیبایی خاصی دارد. رنگ نقره ایی ظروف ملیله کاری امکان ست کردن آنها با دیگر محصولات دکوری را ساده تر می کند. گلدان ملیله کاری 16 سانتی با جعبه مخمل می تواند هدیه ایی مناسب برای دوستان و اقوام شما باشد. داشتن جعبه شکلیل یکی از دلایل خرید گلدان ملیله کاری است که امکان کادو کردن آن را ساده تر می کند. قیمت گلدان ملیله کاری ارزان و خرید آن برای تمام مشتریان بصورت اینترنتی از سراسر کشور وجود دارد. ملیله کاری اصفهان از هنرهای شناخته شده کشورمان است که علاقه مندان زیادی در شهر های مختلف دارد. فروشگاه ملیله کاری اصفهان ارائه دهنده ظروف کاربردی و زینتی ملیله سازی به دوستداران این هنر دست استادکاران ایرانی است.  

گلدان ملیله کاری 16 سانتی با جعبه مخمل گلدان ملیله کاری 16 سانتی با جعبه مخمل

جنس بدنه گلدان مدادی ملیله کاری از مفتول های باریک مسی است که به شکل طرح های سنتی در کنار هم قرار داده شده تا ظرف مورد نظر را بسازند. لحیم کاری تکه های مختلف گلدان مدادی پایه ملیله کاری به یکدیگر استحکام بالایی برای ان در پی خواهد داشت. ارتفاع گلدان ملیله کاری 16 سانتی متر می باشد. ابعاد جعبه مخمل گلدان 7.5*8.5*18 سانتی متر است. جنس جعبه از چوب است که روکشی پارچه ایی مخمل (جیر) بر روی آن کشیده شده است.  

گلدان ملیله کاری اصفهان گلدان ملیله کاری اصفهان

جعبه مخمل گلدان کوچک ملیله کاری معمولا به رنگ سرمه ایی و یا مشکی است. که با توجه به رنگ نقره ایی گلدان , تضاد رنگ زیبایی بوجود خواهد آورد. بر روی سطح بالایی جعبه شیشه کار شده تا محتویات داخل باکس مخمل براحتی از بیرون قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از بازشدن ناگهانی درب جعبه بر روی آن ضامتی تعبیه شده. ظروف ملیله کاری پس از تولید آبکاری نقره شده و برای سیاه نشدن سطح آن با لایه ایی پلی استر در برابر رطوبت و هوا محافظت خواهد شد.  

قیمت گلدان ملیله کاری قیمت گلدان ملیله کاری

قیمت محصولات ملیله کاری اصفهان نسبت به ظروف نقره بسیار ارزان تر است و زیبایی آنها نیز باعث می شود تا بتوان هم برای تزئین و هم برای مصارف کاربردی مورد استفاده قرار داد. ظروف ملیله کاری اصفهان اثر دست هنرمندان این شهر است و خرید آنها در سراسر کشور بصورت آنلاین امکان پذیر می باشد. تلفیق هنر های مختلف مانند میناکاری و ملیله نیز می تواند آثار بسیار زیبایی را بوجود آورد.  

خرید گلدان ملیله کاری خرید گلدان ملیله کاری

هنرهای دستی مانند ملیله کاری , میناکاری , فیروزه کوبی و ... از سری گنجینه های اصیل کشورمان هستند که با برنامه ریزی صحیح می توانند ظرفیت بالایی از خود نشان داده و به رشد اقتصاد ملی کمک قابل توجهی داشته باشند. ایجاد اشتغال برای جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ایرانی از دیگر محاسن ارج نهادن به صنعت هنرهای دستی و صنعت توریسم در کشورمان است. همچنین کیفیت بالای محصولات نیز در توسعه محصولات صنایع دستی نقش بسیار مهمی دارد.  

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

فروشگاه ملیله کاری فروشگاه ملیله کاری

  شناسه محصول: 901513

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : گلدان ملیله کاری 16 سانتی با جعبه مخمل, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 286 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 21:04

ست دوتایی گلدان ملیله کاری نمونه ایی از کالای زینتی و در عین حال قابل استفاده صنایع دستی نصف جهان است. ارتفاع 20 سانتی متری ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 2 به شما امکان استفاده آن در انواع ویترین های دکوری را می دهد. گلدان ملیله کاری اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی می باشد. فروش گلدان ملیله کاری برای هدیه به دوستان و آشنایان در مناسبت های مختلف توصیه می گردد. ملیله کاری اصفهان از شناخته شده ترین هنرهای دستی ایرانی به قدمت بالاست . البته در هر دوره زمانی با توجه به نیاز آن دوره تغییرات ظاهری داشته است. کارگاه های زیاد ملیله کاری در اصفهان نشان از رونق این صنعت در قطب صنایع دستی کشور دارد. امکان خرید و ارسال محصولات ملیله سازی به سراسر کشور در کمترین زمان وجود دارد.

ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری

جنس زیرساخت گلدان های ملیله کاری از فلز مس می باشد که پس از ساخت و پرداخت آبکاری نقره می شود. آبکاری نقره ظاهر زیبایی به ظروف ملیله می دهد ولی ممکن است در گذر زمان سیاه شود . برای جلوگیری از این مسئله , پس از آبکاری بر روی ظروف ملیله روکشی از پلی استر کشیده می شود تا در مجاورت با رطوبت و هوا قرار نگیرد. ارتفاع هر گلدان مدادی ملیله کاری 20 سانتی متر و ابعاد جعبه مخمل آن 10*27*27 سانتی متر است.

ست دوتایی گلدان ملیله ست دوتایی گلدان ملیله

جعبه چهار گوسی از جنس چوب با روکش پارچه ایی از نوع جیر (معمولا سرمه ایی یا مشکی) برای نگهداری گلدان های ملیله در نظر گرفته شده است. روکش پارچه ایی حس لطافت بیشتری به باکس گلدان های جفتی ملیله کاری می دهد. از این رو خرید گلدان ملیله کاری برای هدیه بسیار مورد نظر است. بر روی درب باکس مخمل ملیله کاری از شیشه استفاده شده تا براحتی محتویات داخل آن قابل مشاهده باشد. قیمت گلدان ملیله کاری به همراه باکس برای هدیه به دوستان و آشنایان قابل توجیه است.  

گلدان ملیله کاری گلدان ملیله کاری

روی درب باکس مخمل گلدان جفتی میناکاری ضامنی تعبیه شده تا از باز شدن ناگهانی درب آن جلوگیری شود. فروشگاه ملیله کاری اصفهان ارائه دهنده انواع محصولات ملیله کاری با قیمت مناسب است و شما می توانید بصورت آنلاین از سراسر کشور محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید. ظروف ملیله کاری اصفهان از کیفیت بالایی برخوردار است. برخلاف ظاهر ظریف محصولات ملیله , از استحکام بالایی برخوردارند و شما می توانید از آنها بصورت کاربردی استفاده کنید.

فروش گلدان ملیله کاری فروش گلدان ملیله کاری

صنایع دستی اصفهان و بطور مشخص صنایع دستی ملیله سازی , بدلیل داشتن اشتراکات مشترک فرهنگی بین علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار است. ظاهر ظروف ملیله با رنگ نقره ایی می تواند زینت بخش بسیار خوبی برای ویترین منازل شما باشد. همچنین در پذیرایی های شما قابل استفاده است. هنرهای دستی ایرانی مروج بسیار خوبی برای فرهنگ مردمان این کشور هستند.  

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

ملیله کاری در اصفهان ملیله کاری در اصفهان

  شناسه محصول: 901511

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 2, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 291 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 20:59

گلدان جفتی ملیله کاری اصفهان اثر دست هنرمندان با ذوق این شهر است که برای تزئین ویترین منازل کاربرد دارد. البته شما می توانید با قرار دادن چند شاخه گل در گلدان ملیله کاری , میزهای پذیرایی بسیار زیباتری داشته باشد. ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 1 دارای جعبه مخمل می باشد که باعث شده به گزینه بسیار خوبی برای هدیه به دیگران تبدیل شود. قیمت گلدان ملیله کاری نسبت به سایر محصولات مشابه لوکس خارجی ارزانتر می باشد. ملیله کاری اصفهان از هنرهای دستی شناخته شده و مورد استقبال فرهنگ های مختلف در کشورمان است. فروشگاه ملیله کاری اصفهان با داشتن تعداد زیادی از محصولات سعی دارد تمام سلیقه های مشتریان را پوشش دهد. خرید ملیله کاری اصفهان بسادگی چند کلیک و از سراسر کشور امکانپذیر است.

ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 1 ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 1

جنس بدنه گلدان های ملیله کاری از مفتول های باریک مسی است که در ابتدا توسط استادکار به شکل های مختلف سنتی درآمده و سپس در کنار یکدیگر به شکل گلدان مدادی لحیم کاری می گردد. پس از پرداخت , آبکاری نقره شده و در نهایت برای جلوگیری از سیاه شدن تدریجی با روکشی پلی استری پوشانده می شود. ارتفاع هر گلدان 16 سانتی متر است و ابعاد جعبه مخمل آن 22*22 سانتی متر است. وزن کلی باکس دوتایی گلدان ملیله کاری به احتساب دو گلدان در حدود 950 گرم می باشد.  

گلدان جفتی ملیله کاری گلدان جفتی ملیله کاری

جنس جعبه مخمل از چوب است که پارچه ایی از جنس جیر بر روی آن کشیده شده. درب باکس مخمل گلدان ملیله کاری بصورت لولایی تا 180درجه باز می شود. در نتیجه شما قادر خواهید بود براحتی گلدان های داخل باکس را جابجا کنید. برای جلوگیری از باز شدن ناگهانی درب باکس ضامنی بر روی آن تعبیه شده. سطح بالایی جعبه مخمل دارای شیشه است تا از بیرون محتویات داخل جعبه براحتی قابل مشاهده باشد. قیمت محصولات ملیله کاری نسبت به ظروف مشابه با جنس نقره بسیار ارزان تر است.  

گلدان ملیله کاری گلدان ملیله کاری

رنگ نقره ایی ظروف ملیله کاری به شما امکان می دهد تا براحتی قادر باشید آنها را در انواع دکوراسیون های سنتی و مدرن استفاده کنید. همچنین گلدان های مدادی ملیله کاری ارتفاع 16 سانتی متری داشته و قابل استفاده در انواع ویترین ها و هماهنگ با انواع محصولات دکوری می باشند. قیمت ملیله کاری اصفهان نسبت به ظروف مشابه خارجی ارزان تر و کیفیت بسیار خوبی نیز دارد. ساخت و تولید ظروف ملیله کاری در اصفهان و توسط هنرمندان این شهر انجام می شود.

قیمت گلدان ملیله کاری قیمت گلدان ملیله کاری

صنایع دستی ایرانی با داشتن پیشینه فرهنگی از اصالت بالایی برخوردار است. از این رو ظرفیت منحصر بفرد بالایی برای فروش در داخل و خارج کشور دارد. ایجاد اشتغال برای جوانان و ترویج فرهنگ ایرانی از جمله مهم دلایل بستر سازی صحیح در این زمینه است. حمایت از محصولات صنایع دستی داخلی در آینده نزدیک می تواند اتفاقات بسیار خوبی را برای اقتصاد ملی کشورمان رقم بزند که تاثیرات مثبت این موضوع در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده است.

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

خرید ملیله کاری اصفهان خرید ملیله کاری اصفهان

  شناسه محصول: 901511

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : ست دوتایی گلدان مدادی ملیله کاری سایز 1, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 280 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 20:54

جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان از سری محصولات نفیس و اثر دست هنرمندان نصف جهان است. ظاهر شکیل جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان مورد پسند بسیاری از علاقه مندان هنرهای دستی ایرانی است. شما می توانید برای زینت بخشیدن به میز پذیرایی و میز کار خود از جعبه دستمال خاتم کاری شده بهره ببرید. قیمت خاتم کاری مناسب و گزینه خوبی برای هدیه به دوستان , اقوام و حتی هدایای تبلیغاتی سازمانی می باشد. رنگ های استفاده شده در ساخت و طراحی جعبه دستمال کاغذی خاتم امکان ست کردن با سایر ظروف دکوری را دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی سفارش و خرید خاتم کاری اصفهان بسادگی از سراسر کشور با چند کلیک قابل انجام می باشد. و شما می توانید در کمترین زمان سفارش خود را دریافت نمائید.  

جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان

جنس جا دستمال کاغذی گرد اعلی توپی از چوب درخت راش , استخوان شتر و سیم های برنجی است. این جعبه کلینکس خاتم کاری درب لولایی دارد که می توان براحتی جعبه دستمال کاغذی را درون آن قرار داد. ابعاد آن 9*23*26 سانتی متر است. داخل و بیرون جعبه برای داشتن جلای بهتر و همچنین نفوذ ناپذیری آب با لایه ایی پلی استر پوشانیده شده. البته توصبه می گردد در صورت لزوم با پارچه ایی نمناک تمیز و سپس خشک شود.  

جا دستمال کاغذی خاتم جا دستمال کاغذی خاتم

خرید جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری شده اصفهان هم برای تزئین و هم جنبه کاربردی دارد. شما می توانید از ظروف خاتم کاری با روکش پلی استر در شهرهایی با آب و هوای شرجی نز استفاده کنید. قیمت جا دستمال کاغذی خاتم ارازن و قابل خرید برای عموم مشتریان فروشگاه می باشد. استفاده از طرح های سنتی در ساخت ظروف صنایع دستی حس اصالت ویزه ایی با آنها می دهد. بر این اساس شما می توانید از آنها در انواع دکوراسیون های مدرن و سنتی بهره ببرید.

جعبه دستمال خاتم کاری جعبه دستمال خاتم کاری

خرید جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان در شهرهای مختلف کشورمان مورد استقبال قرار گرفته . فروش خاتم کاری در تهران و سایر نقاط کشور بصورت پستی و در کمترین زمان انجام می گیرد. حس اصالت ایرانی در هر منزل و دفتر کاری را می توانید با ظروف صنایع دستی بوجود آورید. فروشگاه خاتم کاری بصورت مجازی از هر کجا برای شما در دسترس می باشد تا بتوانید انواع محصولات خاتم مورد نظرتان را با قیمت ارزان سفارش دهید.  

جعبه دستمال کاغذی خاتم جعبه دستمال کاغذی خاتم

محصولات صنایع دستی با کیفیت ایرانی نماد هنر و فرهنگ این مرز و بوم است که بر اساس آداب و رسوم هر منطقه ایی از کشورمان طراحی و ساخته شده. بر همین اساس استفاده از آنها بجای محصولات لوکس خارجی بیشتر مورد قبول است. همچنین با توجه به اشتراکات فرهنگی , صنایع دستی ایرانی ظرفیت بسیار بالایی برای صادرات به کشورهای مختلف دارد و عامل بسیار خوبی برای ارز آوری و رشد بهتر اقتصاد ملی خواهد بود.

قیمت خاتم کاری قیمت خاتم کاری

خرید خاتم کاری خرید خاتم کاری

شناسه محصول: 901510

بازار مینا      BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 292 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 20:49

جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان را می توان پرطرفدار ترین محصول صنایع دستی خاتم سازی نصف جهان نام برد. شما می توانید برای زیباتر نشان دادن جعبه های دستمال کلینکس از جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری درب لولایی استفاده کنید. جعبه کلینکس خاتم کاری یکی از نمادهای هنر استادکاران خاتم ساز نصف جهان است. جا دستمال خاتم کاری موردهای استفاده زیادی در منازل و دفاتر کار دارد. از این رو برای هدیه به دوستان و اقوام و یا حتی هدایای تبلیغاتی خاتم کاری صنایع دستی گزینه مناسبی است. قیمت جعبه دستمال خاتم مناسب و خرید آن از سراسر کشور امکان پذیر است. هنر خاتم کاری اصفهان و خاتم کاری شیراز از شناخته شده ترین هنرهای دستی ایرانی محسوب می گردند که علاقه مندان زیادی در داخل و خارج کشور دارند.

جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری درب لولایی جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری درب لولایی

جنس جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری از چوب درخت راش , استخوان شتر و سیم های برنجی می باشد. ابعاد جعبه کلینکس خاتم کاری درب لولایی 26*15*11 سانتی متر است. درب لولایی این جعبه کلینکس خاتم براحتی باز و بسته می شود تا شما بتوانید جعبه دستمال های خود را درون آن قرار داده و یا از داخل آن بردارید. ظاهر زیبای آن به شما امکان استفاده بر روی میزهای پذیرایی با انواع دکوراسیون ها را می دهد.  

جعبه دستمال کاغذی خاتم جعبه دستمال کاغذی خاتم

بر روی جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری درب لولایی لایه ایی از پلی استر کشیده شده تا در برابر رطوبت و آب محافظت گردد. البته بهتر است در صورت نیز با پارچه نمناک تمیز گردد و سپس با پارچه ایی دیگر خشک شود. قیمت جعبه دستمال خاتم کاری نسبت به محصولات لوکس خارجی ارزان تر است . و شما براحتی می توانید از آن برای هدیه به دوستان و اقوام خود و حتی هدیه در تیراژ بالا استفاده کنید.  

جعبه کلینکس خاتم کاری جعبه کلینکس خاتم کاری

خرید جا دستمال کاغذی خاتم کاری اصفهان از شهرهای مختلف ایرانی بصورت آنلاین امکان پذیر است در سال های اخری فروش خاتم کاری در تهران و دیگر شهرهای کشورمان از رونق بهتری برخوردار بوده. معرفی محصولات صنایع دستی امکان بهتر انتخاب آنها را از سوی مشتریان فراهم خواهد آورد. طرح های سنتی زیبا که در ظروف صنایع دستی ایرانی و بطور مشخص خاتم کاری اصفهان استفاده شده ظاهر اصالت و هویت ایرانی را به دکوراسیون منازل و دفاتر کار شما هدیه خواهند داد.

جا دستمال خاتم کاری جا دستمال خاتم کاری

صنایع دستی ایرانی نماد تولید محصولات داخلی می باشند که ظرفیت بالایی برای رشد بهتر اقتصادی و ترویج فرهنگ ایرانی دارند. حمایت از تولید داخلی ایجاد انگیزه ایی مضاعف برای صنعتگران و هنرمندان کشور می کند تا با تلاش بیشتر به رونق اقتصاد داخلی کمک کنند. ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان باعث می شود تاثیرات بسیار خوبی در زندگی تک تک افراد جامعه بوجود آید.

قیمت جعبه دستمال خاتم قیمت جعبه دستمال خاتم

خاتم کاری اصفهان خاتم کاری اصفهان

  شناسه محصول: 901509

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری درب لولایی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 273 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 20:45

گلدان مس و پرداز اصفهان یکی از محبوب ترین ظروف صنایع دستی نصف جهان است. زیبایی ست دوتایی گلدان 20 سانتیمتری مس و پرداز باعث شده تا برای انواع هدایای شخصی , مناسبتی , تبلیغاتی و سازمانی مناسب باشد. ست گلدان میناکاری براحتی قابل کادو و بسته بندی می باشد که حمل آن را بسیار راحت می کند. پورسه طراحی و ساخت گلدان مس و مینا با گلدان های میناکاری شده متفاوت است ولی وجه اشتراک آنها , دست ساز بودن و نقاشی هنر دست استادکاران اصفهان است. ست دوتایی گلدان مینا را می توانید در انواع ویترین های مدرن و سنتی بصورت قرینه قرار داده و از زیبایی آنها لذت ببرید. خرید گلدان جفتی میناکاری اصفهان از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. ارسال سفارشات فوری و همه روزه است.  

ست دوتایی گلدان 20 سانتیمتری مس و پرداز ست دوتایی گلدان 20 سانتیمتری مس و پرداز

گلدان مس و پرداز اصفهان بسیار زیبا ست, جنس زیر ساخت آن از فلز مس مرغوب می باشد که با رنگ های مخصوص بر روی آن نقاشی شده. ارتفاع هر گلدان 20 سانتی متر و وزن هر گلدان در حدود 240 گرم است. ابعاد باکس 10*27*27 سانتی متر و وزن کلی باکس ست دوتایی گلدان 20 سانتیمتری مس و پرداز به احتساب دو گلدان مس و پرداز 1600 گرم می باشد. بر روی درب باکس ششه کار شده تا براختی از بیرون ظروف داخل باکس قابل مشاهده باشد. ضامنی بر روی درب جعبه مخمل قرار دارد تا از باز شدن ناگهانی درب آن جلوگیری شود.

گلدان مس و پرداز گلدان مس و پرداز

ست دوتایی گلدان مس و نقاشی پرداز صراحی 20 سانتیمتری سایز متوسط است و بر اساس این موضوع می تواند در انواع فضاهای دکوری قابل استفاده باشد. رنگ نارنجی مس با رنگ های استفاده شده در نقاشی گلدان هارمونی زیبایی ایجاد کرده که قابل ست شدن با دیگر ظروف دکوری می باشد. استفاده از پارچه طرح مخمل (جیر) برای روکش جعبه از خط و خش بر روی گلدان ها جلوگیری می کند.  

ست گلدان میناکاری ست گلدان میناکاری

بدلیل استفاده از مس در زیرساخت ست دوتایی گلدان مس و پرداز با جعبه مخمل و همچنین نقاشی دست بودن اثر , این محصول هم ارزش مالی و هم ارزش فرهنگی دارد. و در طول زمان ارزش آن بیشتر خواهد شد. هنر مس و پرداز یکی از هنرهای دستی جدید و شاخه ایی از هنر میناکاری اصفهان است. این ظروف برای صادرات به کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت ظروف مس و پرداز اصفهان با توجه به هنر استفاده شده در آن مناسب می باشد.

گلدان مس و مینا گلدان مس و مینا

صنایع دستی ایران با قدمت , هویت و اصالت چند هزار ساله , جذابیت زیادی برای فرهنگ های مختلف در سراسر دنیا دارد. از این رو حمایت از کالای داخلی به صادرات و در نهایت ارز آوری و رشد بیشتر اقتصاد کشور کمک بزرگی خواهد نمود. ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کشور و نگاه متفاوت به فرهنگ ایرانی در پرتو برنامه ریزی صحیح میسر خواهد شد. نقش تولید کنندگان در ساخت با کیفیت محصولات بسیار برجسته می باشد.  

ست دوتایی گلدان مینا ست دوتایی گلدان مینا

گلدان جفتی میناکاری اصفهان گلدان جفتی میناکاری اصفهان

  شناسه محصول: 901508

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : ست دوتایی گلدان 20 سانتیمتری مس و پرداز, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 282 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 20:40

گلدان مس و پرداز نقاشی دست هنرمندان اصفهانی بر روی ظروف مسی و از زیباترین هنرهای دستی کشور بشمار می رود. قیمت گلدان صراحی مس و پرداز 20 سانتی متری نسبت به محصولات مشابه لوکس خارجی ارزان و همچنین کیفیت آن عالی می باشد. قیمت مس و پرداز بر اساس نوع محصول و ظرافت نقاشی آن می تواند متفاوت باشد. گلدان صراحی میناکاری شده از جمله محصولات محبوب مشتریان با سلیقه های متفاوت است. قرار دادن چند شاخه گل درون گلدان شادابی و طراوت خاصی به میزهای پذیرایی شما خواهد بخشید. تنوع محصولات میناکاری اصفهان به مشتریان امکان انتخاب ظروف مورد نظر با سلیقه خود را می دهد. خرید گلدان مس و مینا ی اصفهان مانند دیگر ظروف صنایع دستی فوشگاه هم بصورت آنلاین و هم از طریق سایت و هم بصورت تلفنی امکان پذیر است.  

گلدان صراحی مس و پرداز 20 سانتی متری گلدان صراحی مس و پرداز 20 سانتی متری

جنس زیر ساخت گلدان صراحی میناکاری از فلز مس مرغوب می باشد. ارتفاع گلدان 20 سانتی متر است. نقاشی پرداز انجام شده بر روی گلدان اثر بهترین هنرمندان اصفهانی با دست انجام شده برای ماندگاری و محافظت در برابر رطوبت در پایان کار بر روی گلدان لایه ایی از پلی استر کشیده شده است. خرید گلدان مس و مینا می تواند هم بصورت تکی و هم جفتی باشد در صورتی که قصد هدیه به دیگران را دارید پیشنهاد می گردد با باکس مخصوص تهیه شود.  

گلدان مس و پرداز گلدان مس و پرداز

گلدان مس و پرداز ارتفاع 20 سانتی متر ی را می توانید در هر نوع ویترین سنتی و مدرن قرار داده و با دیگر محصولات دکوری خود ست کنید. سایز گلدان صراحی مس و پرداز (۲۰ سانتی) متوسط محسوب می شود با این وجود قابل هماهنگ کردن با محصولات دیگر است همچنین رنگ های استفاده شده در نقاشی گلدان با اکثر رنگ های ظروف دکوری هماهنگی دارد. تضاد رنگهای نقاشی با رنگ بدنه مسی جلوه بسیار خاصی به ظروف مس و پرداز بخشیده است.  

قیمت مس و پرداز قیمت مس و پرداز

در صورتی که قصد خرید هدایای مدیریتی دارید ما به شما محصولات صنایع دستی و بصورت مشخص گلدان مس و مینای اصفهان را پیشنهاد می کنیم. درج لوگو و پلاک های تبلیغاتی بر روی باکس محصولات به شما امکان معرفی شرکت و سازمان مورد نظرتان را خواهد داد. خرید گلدان صراحی مس و پرداز بسادگی چند کلیک از سراسر کشور امکان پذیر است. شما می توانید در 24 ساعت شبانه روز سفارشات خود را ثبت کنید. و در کمترین زمان آنها را تحویل بگیرید.

مس و پرداز اصفهان مس و پرداز اصفهان

صنایع دستی اصفهان و بطور مشخص ظروف مس و پرداز از زیبایی خاصی برخوردار است و کمتر کسی می تواند ای محصولات زیبا را دوست نداشته باشد. حمایت از هنرمندان و صنعتگران ایرانی در پیشرفت و توسعه هنرهای دستی نقش بسیار مهمی دارد. نگاه متفاوت مسئولان به حوزه صنایع دستی و گردشگری می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه مانند بیکاری جوانان و رونق اقتصاد های کوچک در جامعه باشد.

گلدان صراحی میناکاری گلدان صراحی میناکاری

میناکاری اصفهان میناکاری اصفهان

  شناسه محصول: 901527

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : گلدان صراحی مس و پرداز 20 سانتی متری, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 254 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 19:41

قاب یا فاطمه الزهرا را می توانید بر روی دیوار منزل و یا دفتر کار خود قرار دهید و بیاد یگانه دختر پیامبر باشید. قیمت قاب لوح یا فاطمه الزهرا طرح کاشی ارزان و خرید آن آسان است. شرکت ها و سازمان های مختلف به منظور هديه تبليغاتی ارزان قیمت می توانند از این قاب فرهنگی بهره ببرند. برای خرید هدیه تبلیغاتی در تهران و سایر شهرهای کشور ما به شما محصولات فرهنگی هنری فروشگاه را پیشنهاد می کنیم. رنگ سبز آبی استفاده شده در قاب فاطمه الزهرا آرامش بخش است و بیننده را به یاد کاشی کاری های مساجد قدیمی ایرانی می اندازد. تهیه هدایای فرهنگی مذهبی بجای محصولات لوکس خارجی علاوه بر قیمت مناسب مروج فرهنگ احترام به خاندان پیامبر است. اصفهان با پیشینه هنری تولید کننده هدایای تبلیغاتی صنایع دستی ایرانی در زمنیه های مختلف است.

قاب لوح یا فاطمه الزهرا طرح کاشی قاب لوح یا فاطمه الزهرا طرح کاشی

جنس قاب این محصول از پی وی سی (PVC) یا همان پلاستیک فشرده با طرح و رنگ چوب است. ابعاد قاب 3*17.5*17.5 سانتی متر است. جنس لوح برجسته داخل قاب از گچ , رزین Resin و مواد دیگر برای شکل دهی به طرح مورد نظر است. ابعاد لوح یا فاطمه الزهرا 11*11 سانتی متر است. پس از ساخت لوح آن با رنگ مشکی و سپس طرح آن با رنگ سبز آبی رنگ آمیزی می شود و در نهایت برای براقیت بیشتر لایه ایی پلی استر بر روی آن کشیده می شود.

قاب یا فاطمه الزهرا قاب یا فاطمه الزهرا

برای خرید هدایای تبلیغاتی ارزان در تهران و سایر شهر ها ما به شما قاب های فرهنگی هنری و مذهبی فروشگاه را پیشنهاد می کنیم. برای شما مجموعه ایی از انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص را در نظر گرفته ایم. تابلو یا فاطمه الزهرا یکی از آنهاست که امکان درج لوگو یا پلاک های تبلیغاتی شما بر روی آن وجود دارد. تابلو نقش برجسته یا فاطمه الزهرا را می توانید برای انواع مناسبت ها مانند هدیه روز مادر استفاده کنید.  

هديه تبليغاتی ارزان هديه تبليغاتی ارزان

فاطمه نام دختر پیامبر اکرم (ص) است. ایشان به عنوان الگوی زنان جهان برای مسلمانان شناخته می شوند. در مورد شخصیت حضرت زهرا احادیث زیادی روایت شده است. نام فاطمه برای مسلمانان بسیار مقدس شمرده می شود. معمولا نام فاطمه را کنار نام همسر بزرگوارشان حضرت علی یاد می کنند. رسول خدا (ص) فرمودند: او و شیعیانش از آتش جهنم قطع شده‌اند و فاطمه به معنای قطع ‌شده و بریده است به همین سبب به این نام برگزیده شده اند.

هدیه تبلیغاتی در تهران هدیه تبلیغاتی در تهران

تابلو نقش برجسته یا فاطمه الزهرا یکی از محصولات ساخت داخل کشور است که در عین سادگی و ارزانی برای مردم ایران از ارزش معنوی بالایی برخوردار است. تابلو یا فاطمه الزهرا نمونه ایی از محصولات دکوری ساخت ایران است. استفاده از تولید داخلی به رشد اقتصادی کشور کمک بزرگی می کند. از این رو با برنامه ریزی صحیح می توان در بلند مدت هم به شکوفایی اقتصادی و هم به رفع مشکل جوانان کشور دست یافت. حمایت مصرف کننده انگیزه ایی مضاعف برای تولید محصولات با کفیت تر خواهد بود.  

هدایای فرهنگی مذهبی هدایای فرهنگی مذهبی

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

شناسه محصول: 901526

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قاب لوح یا فاطمه الزهرا طرح کاشی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 309 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 19:34

قاب بسم الله الرحمن الرحیم را می توان از سری محصولات محبوب فرهنگی مذهبی بشمار آورد. قیمت ارزان قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم طرح کاشی آن را به هديه تبليغاتی ارزان تبدیل کرده. اکثر مردم ایران مسلمان و معتقد به نام مقدس الله هستند. خرید قاب بسم الله الرحمن الرحیم برای هدیه تبلیغاتی در همایش ها و مناسبت های مختلف پیشنهاد می گردد. بدلیل اینکه این هدیه فرهنگی مذهبی در داخل کشور تولید می شود شما در هر تیراژی می تواند آن را سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما آماده گردد. ما با عرضه و فروش انواع هدیه تبلیغاتی در تهران و سایر شهرهای کشور برای سلیقه و بوجه های مختلف , محصولات ویژه ایی را ارائه داده ایم. انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص در هر تیراژی را می توانید بر اساس نوع فعالیت و سلیقه تان سفارش دهید.  

قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم طرح کاشی قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم طرح کاشی

جنس قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم از پلاستیک فشرده پی وی سی (PVC) با طرح و رنگ چوب است. ابعاد قاب 3*12.5*32.5 سانتی متر می باشد. برای زیباتر بودن ظاهر لوح قرار گرفته در قاب زیر آن پارچه ایی مخملی (جیر) به رنگ مشکی چسبانده شده است. قاب بسم الله الرحمن الرحیم شیشه ندارد تا حمل و ارسال آن ساده تر گردد. جنس لوح از گچ , رزین Resin و مواد خاص دیگر برای شکل دهی بهتر به طرح داخل قاب است. ابعاد لوح برجسته قرار گرفته در قاب 8*26 سانتی متر است. بسم الله الرحمن الرحيم در قاب جلوه بسیار زیباتری دارد.  

قاب بسم الله الرحمن الرحیم قاب بسم الله الرحمن الرحیم

قبل از خرید هدایای تبلیغاتی ارزان در تهران و شهرهای دیگر کشورمان , ما این قاب مذهبی ساده و زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت الزاما بی کیفیت نیستند بلکه پروسه ساده تری برای تولید داشته اند. تابلو نقش برجسته بسم الله الرحمن الرحیم یکی از این محصولات با ارزش می باشد. فروش اینترنتی تابلو بسم الله در 24 ساعت شبانه روز برای مشتریان عزیز از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. ارسال محصولات همه روزه و بصورت فوری انجام می گردد.  

خرید قاب بسم الله خرید قاب بسم الله

اسرار و فوائد زیادی برای ذکر و یاد بسم الله الرحمن الرحیم بیان شده : پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمودند: در بهشت شهری است به نام مدینه الرحمه که بی نهایت زیباست، هر که به آن رسید از زحمت رست و به رحمت پیوست. در آن شهر خانه‌ای است به نام بیت الجلال که درهای بسیار دارد و کلید درهای آن بسم الله الرحمن الرحیم است. چون بنده مؤمن بسم الله را با اخلاص بر زبان راند درها باز شود و از سوی خداوند ندا شود که مُلک این خانه و ولایت این شهر را به تو سپردیم.  

هدیه فرهنگی مذهبی هدیه فرهنگی مذهبی

تولید محصولات در داخل کشور به رشد اقتصادی و توسعه فرهنگی , اجتماعی بصورت مستقیم و غیر مستقیم کمک زیادی خواهد نمود. ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی در راستای برنامه ریزی صحیح در این زمینه بوجود خواهد آمد. حمایت از هنرمندان و تولید کنندگان کشور به عهده مردم  و مسئولین می باشد همچنین تولید با کیفیت انگیزه ایی مضائف برای حمایت آنهاست.  

هديه تبليغاتی ارزان هديه تبليغاتی ارزان

هدیه تبلیغاتی در تهران هدیه تبلیغاتی در تهران

شناسه محصول: 901525

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم طرح کاشی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 241 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 19:29

قاب صلوات طرح کاشی به منظور استفاده شخصی و همین طور هدایای فرهنگی مذهبی طراحی و ساخته شده است. ظاهر زیبا و ساده قاب لوح صلوات طرح کاشی دلیل خوبی برای استفاده در هر دکوراسیون سنتی و مدرن می باشد. قیمت تابلو نقش برجسته صلوات ارازن و قابل تهیه برای عموم مشتریان از سراسر کشور است. شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند در صورت تمایل برای همایش های سازمانی و ارگانی از هدیه تبلیغاتی ارزان و مفید استفاده نمایند. فروش اینترنتی تابلو صلوات امکان سفارش آن را برای مشتریان عزیز در 24 ساعت شبانه روز فراهم آورده است. تابلو طرح کاشی صلوات بدون شیشه است که این مسئله حمل و نقل آن را بسیار ساده می کند. در صورت سفارش عمده شما می توانید از تخفیف های ویژه فروشگاه برخوردار شوید.  

قاب لوح صلوات طرح کاشی قاب لوح صلوات طرح کاشی

جنس قاب از پلاستیک فشرده پی وی سی (PVC) است که به رنگ قهوه ایی و با طرح چوب ساخته شده است. ابعاد قاب 12.5*32.5 سانتی متر است. جنس لوح داخل قاب از گچ , رزین Resin و موادی برای شکل دهی بهتر لوح است. ابعاد لوح داخل قاب 7*27 سانتی متر می باشد. برای جلوه بخشیدن بهتر به ظاهر قاب زیر لوح پارچه ایی مخملی (جیر) به رنگ مشکی استفاده شده تا رنگ زیبای سبز آبی نوشته لوح بیشتر نمایان گردد.  

قاب صلوات طرح کاشی قاب صلوات طرح کاشی

تابلو طرح کاشی صلوات بدون شیشه است و بر این اساس راحت تر قابل حمل و ارسال است. شما می توانید از آن بعنوان انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص استفاده کنید. امکان درج لوگو بر روی قاب آن را برای هر شرکت و سازمانی سفارشی می کند. قاب طرح کاشی صلوات یکی از هدایای فرهنگی و هنری و مذهبی با ارزش فروشگاه است. خرید عمده محصولات صنایع دستی شامل تخفیفات ویژه فروشگاه می شود.  

تابلو نقش برجسته صلوات تابلو نقش برجسته صلوات

ذکر صلوات بر محمد و آل محمد در روایات مذهبی بسیار توصیه شده است. پيامبر اكرم (ص) فرمودند: هر كس صلواتي بفرستد حق تعالي ثواب هفتاد شهيد را به او ميدهد و او را از گناهان بيرون مياورد مانند روزي كه از مادر متولد شده است. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان می تواند هم هدیه ارزان قیمت و هم کالایی با ارزش باشد. سادگی محصول دلیل ارزانی آن است ولی هم زیبا و هم دارای ارزش بالای معنوی است.

هدیه تبلیغاتی ارزان هدیه تبلیغاتی ارزان

محصولات تولید شده در داخل کشور بر اساس دین و مذهب و آداب و رسوم مردم طراحی و تولید شده است. بر این اساس بهتر می تواند با مردم ارتباط بر قرار کند. برای ساخت هر کالا تعداد زیادی از هنرمندان و جوانان جویای کار مشغول به فعالیتند. این نشاط و سر زندگی به بالا بردن روحیه و سلامت جامعه کمک بزرگی می کند. نگاه متفاوت و دلسوزانه به تولید داخلی در زندگی تک تک افراد جامعه تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.  

هدایای فرهنگی مذهبی هدایای فرهنگی مذهبی

فروش اینترنتی تابلو صلوات فروش اینترنتی تابلو صلوات

  شناسه محصول: 901524

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قاب لوح صلوات طرح کاشی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 311 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 19:23

قاب شعر طرح کاشی از سری محصولات فرهنگی , هنری فروشگاه صنایع دستی اصفهان است. رنگ زیبای سبز آبی لوح حس آرامش خاصی به بیننده منتقل می کند. قاب لوح شعر طرح کاشی را می توانید برای مناسبت های ویژه شخصی به دوستان و اقوام خود هدیه دهید و با به منظور هدیه ایی ارزان برای همایش و مراسم تجلیل سازمان و شرکت های خصوصی و دولتی استفاده کنید. قاب طرح کاشی با شعر زیبا را می توانید در دفاتر کار نصب کنید رنگ بندی و نوع شعر حک شده امکان بهره بردن از آن را در هر جایی به شما می دهد. ما با محصولات بسیار متنوع خرید هدایای فرهنگی را برای شما ساده تر کرده ایم. فروش قاب طرح کاشی برای عموم مشتریان فروشگاه بصورت تکی و عمده از طریق سامانه آنلاین 24 ساعته شبانه روز امکان پذیر است. اگر بدنبال هدیه ارزان قیمت و نفیس فرهنگی هستید ما به شما قاب لوح شعر حضرت حافظ را پیشنهاد می کنیم.  

قاب لوح شعر طرح کاشی قاب لوح شعر طرح کاشی

جنس قاب از پلاستیک فشرده PVC (پی وی سی) با طرح و رنگ چوب است. ابعاد قاب 3*12.5*32.5 سانتی متر می باشد. در پشت قاب آویزی برای نصب روی دیوار مورد نظرتان وجود دارد. جنس لوح برجسته داخل قاب از گچ , رزین Resin و مواد مخصوص برای شکل دهی به طرح لوح می باشد. پس از قالب سازی لوح رنگ آمیزی شده و با لایه ایی از پلی استر پوشانده می شود تا برق و جلای بهتر و مقاومت مضاعف در برابر رطوبت بدست آورد. ابعاد لوح داخل قاب 8*27.5 سانتی متر است.

قاب شعر طرح کاشی قاب شعر طرح کاشی

برای زیباتر نشان دادن قاب هدیه صنایع دستی , در زیر لوح آن از پارچه ایی مخملی (جیر) به رنگ مشکی استفاده شده تا تضاد رنگ نوشته های سبز آبی با خود قاب به خوبی مشخص گردد. قاب شعر طرح کاشی بدون شیشه است و براحتی می توانید آن را حمل کرده و یا به دیگران هدیه دهید. هدایای تبلیغاتی فرهنگی قابلیت استفاده برای انواع همایش های سازمانی و ارگانی را دارد. قیمت قاب طرح کاشی کم می باشد و شما براحتی می توانید در تیراژ بالا آن را سفارش دهید. همچنین امکان درج پلاک بر روی قاب به منظور هدایای تبلیغاتی را دارد.

قاب طرح کاشی قاب طرح کاشی

حضرت حافظ یکی از بزرگترین شاعران ایرانی است که آوازه آن در سراسر گیتی پیچیده شده . شعر حک شده بر روی لوح از دیوان حافظ گرفته شده است.

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق                   ثبت است بر جریده عالم دوام ما

شما می توانید این شعر گهربار را در قابل یک قاب شکیل هم برای خود و هم برای آنکه دوستش دارید سفارش دهید.  

خرید هدایای فرهنگی خرید هدایای فرهنگی

هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت الزاما کم ارزش نیستند. محصولات ساخت داخل کشور می توانند با سادگی خود و صرف نیروی انسانی ارزانتر نسبت به برخی کشورها از قیمت پایین و ارزش بالایی برخوردار باشند. تولید داخلی کمک بزرگی به اقتصاد کشور می کند و همچنین با ایجاد شغل های پایدار برای جوانان کشور از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری می نماید. برنامه ریزی صحیح مسئولان و نگاه متفاوت فرهنگی مصرف کننده می تواند در این زمینه تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

فروش قاب طرح کاشی فروش قاب طرح کاشی

هدیه ارزان قیمت هدیه ارزان قیمت

شناسه محصول: 901523

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قاب لوح شعر طرح کاشی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 284 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 19:19

قاب لوح وان یکاد را می توانید بر روی دیوار منزل و یا دفتر کار خود قرار داده و فضای زندگی و کار خود را متبرک سازید. قاب لوح وان یکاد طرح کاشی حس آرامش خاصی به محیط زندگی شما می دهد. قاب وان یکاد قیمت ارزانی دارد و همه می توانند آن را تهیه نمایند. رنگ های استفاده شده در قاب کاشی وان یکاد بگونه ایی است که شما می توانید آن را با هر نوع دکوراسیونی ست کنید. فروش قاب وان یکاد به مشتریان عزیز از طریق فروشگاه اینترنتی و بصورت آنلاین است. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از قاب مذهبی طرح کاشی و ان یکاد بعنوان هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت بهره می برند. سادگی قاب نقش برجسته وان یکاد باعث می گردد قیمت آن ارزان تر باشد و حس نزدیکتری با مخاطب بر قرار سازد. اگر بدنبال هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان هستید ما به شما خرید قاب وان یکاد را پیشنهاد می کنیم.  

قاب لوح وان یکاد طرح کاشی قاب لوح وان یکاد طرح کاشی

جنس قاب آن از پلاستیک فشرده پی وی سی PVC است که با رنگ قهوه ایی و طرح چوب زیبایی خاصی به محصول بخشیده . ابعاد قاب چوبی 3*15.5*36.5 سانتی متر است. جنس لوح داخل قاب از گچ و رزین Resin و مواد دیگری برای شکل دهی بهتر طرح مورد نظر می باشد. که بصورت برجسته حجم بیشتری به اثر داده. رنگ مشکی لوح با رنگ سبز آبی آیه تضاد زیبایی بوجود آورده است. ابعاد لوح و ان یکاد داخل قاب 9*30 سانتی متر است.  

قاب لوح وان یکاد قاب لوح وان یکاد

پس از رنگ آمیزی لوح به منظور جلای بیشتر و همچنین پاک نشدن رنگ های آن , لایه ایی پلی استر بر روی لوح کشیده شده. این کار باحث محافظت در برابر رطوبت نیز می شود. پشت قاب قلابی وجود دارد تا بدون مشکل بتوان آن را بر روی دیوار نصب نمود. همچنین برای زیباتر نشان داده شدن لوح بر زیر آن پارچه ایی مخملی (جیر) به رنگ مشکی استفاده شده است. قاب و ان یکاد طرح کاشی شیشه ندارد تا لوح داخل آن بهتر مشاهده گردد.

قاب وان یکاد قیمت قاب وان یکاد قیمت

خواندن و مشاهده آیه شریفه وان یکان خواص بسیار مفید و قابل توجهی دارد که در احادیت مختلف به آن اشاره شده است. بسیاری از مردم این آیه را به‌عنوان محافظی دربرابر چشم‌زخم استفاده می‌کنند. از پیامبر (ص) روایت شده است: چشم زدن حقیقت دارد و گاه چشم زدن، قله‌ای را ساقط می‌کند. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾ و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با [نگاه‌ها و] چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که آن جز اندرزی برای جهانیان نیست. با این توصیفات خرید قاب وان یکاد به معتقدین پیشنهاد می گردد.

قاب کاشی وان یکاد قاب کاشی وان یکاد

محصولات صنایع دستی و دکوری ساخت داخل کشور مطابق با مذهب و آداب و رسوم مردم طراحی و ساخته می شود. از این رو بیشتر قابل استفاده است. قاب نقش برجسته وان یکاد یکی از این محصولات بسیار کاربردی است که می تواند در تمام خانه ها و دفاتر کار استفاده گردد. خرید اینترنتی قاب وان یکاد به عنوان هدایای تبلیغاتی برای سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی پیشنهاد می گردد. فرهنگ استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان ساخت داخل می تواند به اقتصاد ملی کشورمان کمک قابل توجهی کند.  

فروش قاب وان یکاد فروش قاب وان یکاد

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

  شناسه محصول: 901522

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قاب لوح وان یکاد طرح کاشی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 272 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 19:15

قاب مذهبی طرح کاشی نام خدا را بر روی دیوار منزل یا محل کار خود نصب کنید و همیشه به یاد خدا باشید. قاب لوح خدا طرح کاشی را می توانید برای مناسبت های مختلف به دوستان و اقوام خود هدیه دهید. با نگاه کردن به قاب اسم خدا آرامش خاصی به دل ها هدیه می شود. همچنین برای همایش های مذهبی و فرهنگی می توان از قاب کاشی نقش برجسته خدا برای هدیه تبلیغاتی ارزان بهره برد. خرید اینترنتی قاب کاشی برای تمام مشتریان از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. فروش قاب طرح کاشی خدا به عنوان هدیه تبلیغاتی در تهران و سایر شهرهای کشور از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده. برای مشاهده و خرید هدایای تبلیغاتی مورد نظرتان می توانید از تمام محصولات فروشگاه صنایع دستی اصفهان دیدن کرده و از متنوع ترین مجموعه هدایای صنایع دستی سفارشات خود را انتخاب نمائید.  

قاب لوح خدا طرح کاشی قاب لوح خدا طرح کاشی

جنس قاب استفاده شده برای این محصول از پلاستیک فشرده pvc (چوب مصنوعی) با طرح چوب و رنگ قهوه ایی است. ابعاد آن 3*17.5*17.5 سانتی متر می باشد. برای زیباتر جلوه دادن لوح درون قاب پارچه ایی مخملی (جیر) با رنگ مشکی زیر آن چسبانده شده. ابعاد لوح قرار گرفته در وسط قاب 3*10*10.5 است. جنس لوح از گچ , رزین Resin و مواد افزودنی برای شکل دهی طرح مورد نظر است. پس از اتمام کار لوح رنگ آمیری شده و برای داشتن جلای بهتر لایه ایی از پلی استر بر روی آن کشیده می شود.  

قاب مذهبی طرح کاشی قاب مذهبی طرح کاشی

از قاب طرح کاشی نقش برجسته خدا هم بصورت شخصی و هم برای خرید هدایای تبلیغاتی ارزان و مذهبی , فرهنگی استفاده می شود. امکان درج لوگو و پلاک های شخصی شرکت و سازمان بر روی قاب وجود دارد. شما می توانید برای خرید اینترنتی قاب طرح کاشی خدا و کلیه صنایع دستی اصفهان از طریق فروشگاه اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنید. در پشت قاب آویزی قرار گرفته که شما می توانید براحتی آن را بر روی دیوار نصب کنید.

هدیه تبلیغاتی ارزان هدیه تبلیغاتی ارزان

یاد خدا آرامش دهنده دل های مومنان و معتقدان است. احادیث فراوانی از پیامبر و ائمه در این باره روایت شده است. حضرت علی عليه السلام می فرمایند : (خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را به پيماييد. )  اُذكُرُوا اللّه ذِكراخالِصاتَحيَوابِهِ أَفضَلَ الحَياةِ وَتَسلُكوابِهِ طُرُقَ النَّجاةِ؛  (بحارالأنوار، ج78، ص39، ح16) مشاهده قاب لوح نام خدا شما را بیاد پروردگار می اندازد. با توجه به قیمت ارزان آن تهیه برای خودتان و دوستان و اقوام هدیه ایی بسیار ارزشمند تلقی می شود.  

قاب اسم خدا قاب اسم خدا

محصولات صنایع دستی ساخت داخل کشور بر اساس اعتقادات عموم مردم طراحی و تولید می شود, از این رو کاربردی تر است. همچنین خرید محصولات ساخت داخل از خروج ارز جلوگیری کرده و به شکوفایی رشد اقتصادی کمک می کند. ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان نیز از دستاوردهای حمایت از کالای ایرانی است. نگاه متفاوت مسئولان به هنرهای دستی و توریسم امید بخش روزها و اتفاقات خوبی در آینده است.  

خرید اینترنتی قاب کاشی خرید اینترنتی قاب کاشی

هدیه تبلیغاتی در تهران هدیه تبلیغاتی در تهران

  شناسه محصول: 901521

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قاب لوح خدا طرح کاشی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 325 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 19:10

قاب برجسته طرح کاشی الله را بر روی دیوار منزل و یا دفتر کار خود قرار دهید تا با مشاهده آن همیشه به یاد خدا باشید. قیمت قاب لوح الله طرح کاشی ارزان است ولی ارزش بسیار بالایی دارد. شما می توانید از قاب کاشی الله بعنوان هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت ولی نفیس برای همایش های سازمانی و ارگانی بهره ببرید. رنگ های استفاده شده در ساخت قاب طرح کاشی مذهبی دلنشین می باشند. مشاهده نامم الله حس آرامش به دل معتقدین هدیه می دهد. صنایع دستی اصفهان با داشتن بهترین محصولات دکوری و کاربردی برگ زرینی از فرهنگ و هنر کشورمان است. در صورت تمایل شما می توانید به تعداد بالا این قاب زیبای مذهبی را سفارش دهید و از تخفیف های ویژه برخوردار شوید. فروش هدایای تبلیغاتی ارزان در تهران و سایر شهر های کشور را با فروشگاه صنایع دستی اصفهان تجربه کنید.  

قاب لوح الله طرح کاشی قاب لوح الله طرح کاشی

جنس قاب لوح الله از پلاستیک فشرده (پی وی سی) می باشد. رنگ آن قهوه ایی و طرح آن چوبی است. ابعاد قاب 3*17.5*17.5 سانتی متر می باشد. این قاب شیشه ندارد تا لوح داخل آن بهتر قابل مشاهده باشد. زیر لوح و کف قاب از پارچه طرح مخمل (جیر) مشکی استفاده شده تا لوح داخل قاب نمای زیباتری داشته باشد. جنس لوح برجسته داخل قاب از رزین Resin , گچ و مواد دیگری برای شکل دهی و قالب طرح مورد نظر است. بر روی لوح از رنگ سبز آبی استفاده شده تا نام الله به زیبایی نشان داده شود. پس از ساخت و رنگ آمیزی لایه ایی از پلی استر بر روی لوح کشیده می شود تا براقیت و زیبایی بهتری داشته باشد. ابعاد لوح 10.5*10.5 سانتی متر است.  

قاب برجسته طرح کاشی قاب برجسته طرح کاشی

برجستگی های لوح داخل قاب حس طبیعی تری به آن داده. در پشت قاب آویزی قرار دارد تا شما بتوانید آن را براحتی بر روی هر دیواری نصب کنید. خرید اینترنتی قاب کاشی الله برای مشتریان عزیز از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. قاب طرح کاشی برجسته الله زیبایی و آرامش خاصی به محیط زندگی شما خواهد بخشید. به دلیل احترام به نام مبارک الله بهتر است این قاب در اتاق خواب نصب نگردد.  

صنایع دستی اصفهان صنایع دستی اصفهان

مشاهده و ذکر نام الله , برای معتقدین به دین اسلام خواص زیادی دارد. حضرت على (ع) در بیان معنای "الله"فرموده اند:" اللَّه مفهومش، معبودى است که خلق در او حیرانند و به او عشق مى‏ورزند، اللَّه همان کسى است که از درک چشمها، مستور است، و از افکار و عقول خلق محجوب." درباره خواندن ذکر الله و حتی مشاهده آن مطالب زیادی بیان شده . البته این مسائل اعتقادی و به ایمان افراد بستگی دارد.  

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

صنایع دستی ایرانی بر اساس آداب و رسوم و اعتقادات مردم کشورمان طراحی و ساخته می شود. بنابراین کاربرد بیشتری دارد. حمایت از محصولات وطنی کمک بزرگی به اقتصاد کشورمان خواهد کرد. استفاده از ظروف و قاب های تزئینی صنایع دستی کشورمان برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی از محبوبیت بیشتری نسبت به قبل برخوردار بوده که این امر مرهون فرهنگ سازی و معرفی محصولات به مشتریان عزیز می باشد.  

قاب کاشی الله قاب کاشی الله

قاب طرح کاشی مذهبی قاب طرح کاشی مذهبی

شناسه محصول: 901520

بازار مینا      BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قاب لوح الله طرح کاشی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 250 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 19:06

قاب اسم طرح کاشی یکی از محصولات خاص و زیباست. از قاب لوح علی طرح کاشی برای جشن , همایش , روز مرد و مناسبت های مختلف بهره می برند. همچنین بدلیل وجود نام مبارک علی بسیار از علاقه مندان از این قاب بعنوان دیوار کوب برای منزل و یا دفتر کار خود بهره می برند. قاب نام مذهبی می تواند هدیه ایی فرهنگی و هنری باشد. خرید قاب طرح کاشی به سادگی و از طریق فروشگاه آنلاین صورت می پذیرد. محصولات صنایع دستی اصفهان تنوع زیادی داشته و متناسب با سلیقه مشتریان عزیز طراحی و تولید می شود. تابلو کاشی برجسته تلفیقی از هنر مدرن با حس و حال مذهبی فرهنگی است. قاب طرح کاشی مذهبی می تواند برای پرسنل و مدیران شرکت های خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار گیرد. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برای عموم مشتریان قابل سفارش است تا در هر تیراژی بتوانند به پرسنل و مدیران خود عرضه دارند.

قاب لوح علی طرح کاشی قاب لوح علی طرح کاشی

جنس قاب طرح چوب این محصول از پلاستیک فشرده (pvc) با رنگ قهوه ایی است. ابعاد قاب  3*17.5*175 سانتی متر می باشد. لوح برجسته زیبایی با طرح نام علی در داخل قاب وجود دارد. ابعاد لوح 12*12 سانتی متر است. جنس لوح از موادی مانند گچ , رزین Resin و مواد دیگر برای شکل دادن به طرح لوح می باشد. از رنگ آرامش بخش سبز آبی برای آن استفاده شده که شما را ناخودآگاه به یاد کاشی کاری های مساجد و ابنیه تاریخی اصفهان می اندازد. برجستگی های لوح حجم بسیار خوبی به آن بخشیده است. برای زیباتر شدن زیر لوح و به بیان دیگر کف قاب با پارچه ایی مخملی (جیر) به رنگ مشکی پوشانده تا طرح اصلی جلوه بیشتری داشته باشد.

قاب اسم طرح کاشی قاب اسم طرح کاشی

قاب طرح کاشی مذهبی مزین به نام مبارک "علی" است. بسیاری از دینداران اسلامی ارادت خاصی به این نام دارند و معمولا قاب اسم مذهبی را برای منازل و دفاتر کار خود استفاده می کنند. بر پایه روایات متواتر از رسول اکرم(ص) که در کتب فریقین بدان اشاره شده، به یاد امام علی(ع) بودن، خود نوعی عبادت است. «ذِکْرُ اللهِ عَزَّ وَ جَلَّ عِبادَةٌ وَ ذِکْری عِبادَةٌ وَ ذِکْرُ عَلِیٍّ عِبادَةٌ وَ ذِکْرُ الْأَئِمَّةِ مِنْ وُلْدِهِ عِبادَة». همچنین ازشیخ برسی نقل شده که هرکس این اسم شریف را بسیار بگوید و با خود همراه داشته باشد ، درمیان مردم صاحب آبرو و منزلت گردد.  

قاب نام مذهبی قاب نام مذهبی

خرید صنایع دستی اصفهان برای مصارف شخصی و هدیه و سوغات برای دوستان و آشنایان از محبوب ترین کارهای مسافران به این شهر تاریخی است. البته فروشگاه هدایای تبلیغاتی در هر شهری وجود دارد که ممکن است محصولاتی شبیه صنایع هنری فرهنگی اصفهان را داشته باشد ولی خرید مستقیم از فروشگاه صنایع دستی اصفهان حس و حال اصالت و هویت این شهر را برای شما به همراه دارد. تابلو کاشی برجسته نام علی با قیمت ارزان مناسب برای سوغات و هدیه است.

خرید قاب طرح کاشی خرید قاب طرح کاشی

صنایع دستی اصفهان و بطور نمونه قاب طرح کاشی مذهبی از هنرهای دستی ایرانی است که متناسب با دین , مذهب و آداب و رسوم مردم کشورمان طراحی و ساخته شده است. حمایت از محصولات ساخت داخل بجای کالاهای لوکس خارجی انگیزه ایی برای تولید بیشتر و بهتر کالای وطنی خواهد شد. فرهنگ سازی استفاده از این محصولات با معرفی بهتر آنها امکان پذیر است. تاثیر اقتصادی و فرهنگی این فعالیت ها در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده خواهد بود.

صنایع دستی اصفهان صنایع دستی اصفهان

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

  شناسه محصول: 901519

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قاب لوح علی طرح کاشی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 271 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 19:02

قاب محمد طرح کاشی یکی از زیباترین محصولات ارزان قیمت برای مشتریان علاقه مند به هنرهای دستی است. قاب لوح محمد طرح کاشی را می توانید براحتی بر روی هر دیواری قرار داده و متناسب با دکوراسیون خود هماهنگ کنید. رنگ سبز تابلو کاشی برجسته شما را به یاد کاشی های مساجد و ابنیه اصفهان می اندازد. قاب کاشی برجسته محمد را می توانید به عنوان هدیه به کسانی که نامشان محمد است بدهید و با به عنوان هدیه فرهنگی و مذهبی به هر کسی دهید. قاب طرح کاشی مذهبی محمد یادآور ارادت ما به پیامبر اعظم اسلام می باشد. قاب اسم محمد یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و با ارزش است که می تواند برای هر مقطع سنی مورد استفاده قرار گیرد. خرید محصولات فروشگاه به صورت عمده و تکی در کمترین زمان از طریق سایت امکانپذیر و ارسال آن بصورت فوری برای سراسر کشور همه روزه صورت می گیرد.  

قاب لوح محمد طرح کاشی قاب لوح محمد طرح کاشی

جنس قاب از پلاستیک فشرده pvc با طرح چوب است که برای زیباتر به نظر رسیدن رنگ با قهوه ایی انتخاب شده. ابعاد قاب 3*17.5*17.5 سانتی متر است. جنس لوح برجسته داخل قاب از ترکیب گچ , رزین Resin و مواد دیگر برای شکل دادن به آن است. پس از قالب گیری , طرح مورد نظر رنگ شده و پس از آن لایه ایی از پلی استر بر روی آن کشیده می شود. این کار جلای بیشتری به اثر نهایی می دهد. معمولا ابعاد لوح داخل قاب در حدود 10*10 سانتی متر است.

قاب محمد طرح کاشی قاب محمد طرح کاشی

پشت لوح و کف قاب از پارچه ایی مشکی با طرح مخمل (جیر) استفاده شده تا لوح داخل قاب جلوه بیشتری داشته باشد. رنگ سبز آبی استفاده شده در این محصول حس آرامش خاصی به بیننده منتقل می کند. بر این اساس شما می توانید از این قاب در منزل یا دفتر کار خود با هر دکوراسیونی استفاده کنید. قاب اسم محمد بدون شیشه است و بر این اساس شما براحتی می توانید آن را حمل و یا ارسال نمائید. خرید قاب طرح کاشی کاری از سراسر کشور براحتی قابل سفارش است. خرید هدایای فرهنگی مذهبی برای سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی در هر سطحی امکان پذیر است.

تابلو کاشی برجسته تابلو کاشی برجسته

در روایات اهل شیعه استفاده از نام محمد بسیار توصیه شده حال اگر این نام مبارک زینت بخش منازل و دفاتر کار شما باشد هر روز چشمان شما با آن نورانی خواهد شد. امام صادق(علیه السلام) می فرمایند: " ما فرزندان خود را تا 7 روز محمّد می نامیم و پس از آن اگر خواستیم نام او را عوض می کنیم و اگر نخواستیم همان محمّد می گذاریم. " در روایات و احادیث زیادی با ارزش استفاده از نام محمد بسیار اشاره شده است. قاب لوح محمد طرح کاشی متبرک به اسم پیامبر اعظم مسلمانان جهان است. قاب طرح کاشی کاری شده محمد را به دیگران هدیه دهید و سهمی در شاد کردن آنها داشته باشید.  

قاب کاشی برجسته محمد قاب کاشی برجسته محمد

این قاب تابلو کاشی نقش برجسته اثر دست هنرمندان ایرانی است که با توجه به ارزش های مذهبی و سنت های مردم کشورمان ساخته شده است. حمایت از این افراد حمایت از تولید و شکوفایی اقتصاد ملی کشورمان است. در هر کارگاهی تعداد زیادی از جوانان مشغول به فعالیت می باشند و حمایت از تولید داخلی حمایت از آنهاست. رونق اقتصادی کشور زنجیره وار به یکدیگر مرتبط است و هر عملی تاثیر مشخصی بر زندگی اقتصادی تک تک افراد جامعه دارد.

قاب طرح کاشی مذهبی قاب طرح کاشی مذهبی

 

قاب اسم محمد قاب اسم محمد

  شناسه محصول: 901518

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قاب لوح محمد طرح کاشی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 314 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 18:58